Gamification-Καινοτόμο Εργαλείο Επιχειρησιακής Ανάπτυξης και Αειφορίας
Σε μια εποχή αβεβαιότητας, συνεχούς ανατροπής αλλά και πολλών προκλήσεων, το Gamification-Παιχνιδοποίηση, είναι ένα εργαλείο καινοτομίας και δημιουργικότητας που δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς, επιχειρήσεις και εταιρίες να αυξήσουν την κερδοφορία και την αποτελεσματικότητά τους και ταυτόχρονα τη δέσμευση των πελατών-υπαλλήλων-ενδιαφερόμενων μερών τους με μετρήσιμα αποτελέσματα (Analytics) και βάση των επιχειρησιακών στόχων τους (SMART goals).
Σκοπός-Θεματολογία:
Το σεμινάριο αποτελεί μία εισαγωγική παρουσίαση των μηχανισμών του Gamification παρέχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την αποτελεσματική χρήση και εφαρμογή του τόσο ως επιχειρησιακή πρακτική όσο και σε επίπεδο αειφορίας, προσωπικής ανάπτυξης και well-being. Αποτελεί μία νέα προσέγγιση που μπορεί να συμβάλλει στην:
- Ενίσχυση εταιρικής στρατηγικής και σχεδίων marketing
- Αύξηση πωλήσεων των επιχειρήσεων και οργανισμών
- Ενίσχυση Παρακίνησης και Αύξηση Παραγωγικότητας εργαζομένων
- Ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων-Web/Mobile/Game Applications
Απευθύνεται:
- Συμβούλους ανάπτυξης και διοίκησης επιχειρήσεων
- Συμβούλους Μάρκετινγκ
- Σχεδιαστές παιχνιδιών
- Webdesigners
- Συμβούλους χρήσης socialmedia
- SoftwareDevelopers
- Υπεύθυνους ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού
- ProjectManagers
- Πωλητές
- Εκπαιδευτές/Εισηγητές σεμιναρίων, Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Καθηγητές Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης
- Επιχειρηματίες, Ελεύθερους επαγγελματίες, Managers/Executives όλων των τμημάτων μιας εταιρίας
Μέθοδος κατάρτισης:
Με χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνικών και μέσα σε ένα δομημένο πλαίσιο που έχει τη μορφή εργαστηρίου (workshop) με πολλές πρακτικές ασκήσεις που ενοποιούν τα επιστημονικά πεδία που αναφέρονται στη θεματολογία οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση μετά τη λήξη του να μπορούν να εφαρμόζουν άμεσα και αποτελεσματικά αυτά που διδαχθούν.
Εισηγητής:
Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, ΕΜΒΑ, PMP, ΤΤΤ