Η Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών- Θεσσαλονίκη οργανώνει εργαστήριο με θέμα:
“Ο Επαναπροσδιορισμός του Ρόλου των Βιβλιοθηκών και των Βιβλιοθηκονόμων στην Νέα Εποχή του Branding και της Προηγμένης Τεχνολογίας”, με προσκεκλημένη ομιλήτρια τη Δήμητρα Ζερβάκη, Business Coach, Διαχειρίστρια Έργων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Γεωπόνο.
Συχνά ακούω πολλούς ανθρώπους να γκρινιάζουν για την κατάσταση στην Ελλάδα. Λένε ότι το κράτος δεν υποστηρίζει τους πολίτες του, δεν υποστηρίζει την επιχειρηματικότητα, δεν υποστηρίζει τις καινοτόμες ιδέες.
Πριν από λίγες μέρες, συζητώντας με μία φίλη-συνεργάτιδα (πελάτισσα), μου ανέφερε ότι συναντήθηκε με μία ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Η «αρχηγός» της ομάδας, το πρώτο πράγμα που προσπάθησε να κάνει είναι να αλλάξει εντελώς την εικόνα της επιχείρησης και άρα της ίδιας…
Εδώ και πολλά χρόνια με απασχολεί το θέμα της «παράδοσης». Της «παράδοσης» σε καταστάσεις οι οποίες αν και γνωρίζουμε ότι δεν λειτουργούν υπέρ μας, παρ’ όλα αυτά, εμείς συνεχίζουμε να υπάρχουμε μέσα σ’ αυτές, να τις ανεχόμαστε και πολλές φορές να τις υποστηρίζουμε κιόλας αντί να επαναστατήσουμε και να τις αποτινάξουμε από πάνω μας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.